Türkçe

AFRODISIAS KARACASU GEZİSİ

6186 kez bakılmış

GEZİ ÜCRETİ: TAM 60 TL / ÖĞRENCİ 40 TL GEZİYE KATILIM İÇİN 6 NİSAN CUMA AKŞAMINA KADAR 0530 965 84 02NO LU TELEFONDAN BİZE ULAŞINIZ.

*Sabah saat 6.30 da AYKÜSAD önünde aracımıza binerek gezimize başlıyoruz.

*Saat 8.30 da Menemen de Sakıpağa tesislerinde 30 dk kahvaltı molası veriyoruz.

*Yaklaşık 12.30 gibi Karacasu ya varıyoruz.

*Saat 14.30 a kadar Karacasu sokaklarında Çömlekçi, derici, demirci gibi el sanatlarını eski usullere göre icra eden ustaları fotoğraflarken arada mola verip öğlen yemeği için meşhur Karacasu pidesini yemeyi unutmuyoruz.

*Saat 14.30 da aracımızda toplanıp yaklaşık 30 dk sürecek olan Afrodisias yolculuğumuza başlıyoruz.

*Afrodisias antik kenti ve müzesinde saat 18.00 a kadar fotoğraflarımızı çektikten sonra dönüş yolu için aracımıza biniyoruz.
*Aydına gidip çöp şiş yemeden dönmüyoruz; akşam yemeği olarak Aydın yakınlarında 45 dakika yemek molası verdikten sonra Ayvalık 'a dönmek üzere yola çıkıyoruz.

Afrodisias ile ilgili bilgi edinmek için  www.aphrodisias.info/
Ad Soyad: Yorum:
E-posta:
Onay kodu:
19/08/2017 Gün Ortalama:107  Bugün 27 Ziyaret var  Sitede 1 kişi var  IP:54.81.166.154